Żytnia vs Żołądkowa

Około połowy tego roku rozpoczęło się nowe starcie na alkoholowym rynku. Polmos Bielsko Biała rzucił rękawice Polmosowi Lublin, który jest częścią koncernu Stock Spirits. Jaki jest wynik tej konkurencji o to zapytaliśmy barmanów z jednego z najprężniej działających toruńskich klubów. Poniżej wnioski, jakie wyciągnęliśmy z tego wywiadu.

Polmos Bielsko Biała ze swoim produktem, którym jest wódka Żytnia, kojarząca się z kultowymi polskimi filmami z okresu PRL miała powalić na kolana alkoholowego giganta i monopolistę, jak określają toruńscy barmani Żołądkową Gorzką de lux. Niestety prężna i ciekawa promocja Żytniej nie przyniosła zamierzonych rezultatów, nawet niska cena za kieliszek, która i tak co najwyżej może zrównać się z ceną Żołądkowej nie przeciągnęła szali zwycięstwa na stronę Bielskiego Polmosu. No cóż, Żołądkowa Gorzka de lux to alkohol studencki, jak go określają barmani, zarówno ze względu na cenę jak i na popularność w tym środowisku którą ta wódka wypracowywała sobie przez dobrych kilka lat i dlatego jeszcze daleka droga przez Żytnią, jeśli chce się znaleźć na ustach, a raczej w ustach studentów częściej niż jej konkurentka.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Nr 1 Sake na Świecie
Polecamy
Portal Wina
May 2013
M T W T F S S
« Apr    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031